FEDCON GEEKS :: TREKWORLD MARKETING :: FED-CON :: TREWA-CON :: RING-CON :: GOBLINSHOP :: SPACE-STORE ::
FEDCON EVENTS | Forum

Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page

FEDCON EVENTS | Forum » Deck 7 • Freizeitdeck » Andere Fernsehserien » Space Rangers » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Space Rangers
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Smiley Smiley is a female
Civilian

images/avatars/avatar-230.jpg

Registration Date: 24.04.2012

Space Rangers Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page Startseite

Kennt ihr noch die Space Rangers?
Ich finds schade, dass die Serie nur so kurz lief.
15.04.2013 22:49 Smiley is offline Send an Email to Smiley Search for Posts by Smiley Add Smiley to your Buddy List
Astro Astro is a male
Captain

images/avatars/avatar-6494.gif

Registration Date: 01.04.2003

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page Startseite

Ja, kenne ich noch. Vor allem ist mir der aufgemalte Drei-Tage-Bart vom Captain in Erinnerung geblieben. großes Grinsen

Die Serie wirkte schon sehr billig. Und die Stories waren recht simpel. Hat mich schon damals nicht gewundert, dass sie gleich wieder abgesetzt wurde.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Astro: 15.04.2013 23:03.

15.04.2013 23:02 Astro is offline Send an Email to Astro Search for Posts by Astro Add Astro to your Buddy List
Herr Duck Herr Duck is a male
Ambassador

images/avatars/avatar-6117.jpg

Registration Date: 01.11.2010
Herkunft: NRW
Vorname: Ducky

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page Startseite

Habe mir or kurzem die DVDs geholt und auch wenn ich nach de ersten Folge nicjt den besten Eindruck hatte, habe ich dann doch Gefallen an der Serie gefunden. Ist sicher nicht die hochwertigste Serie, die je produziert wurde, aber ich fand gefallen an den Charakteren. Finde es schade, dass die Seri so schnell eingestellt wurde. da hätte was draus werden können (hat zB bei TNG ja auch geklappt)

Alyssa Milano, David Tennant and Robert Carlyle for whatever Con
Petition John Barrowman for German Concert in Duesseldorf (Pre-FedCon)

16.04.2013 13:39 Herr Duck is offline Send an Email to Herr Duck Search for Posts by Herr Duck Add Herr Duck to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
FEDCON EVENTS | Forum » Deck 7 • Freizeitdeck » Andere Fernsehserien » Space Rangers

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH